marți, 27 septembrie 2011

,,Iata Eu stau la usa si bat...''' zice Domnul Isus - Apocalipsa 3:20



Am auzit pe multi spunand
,,Isus nu sfarama zavorul:
El bate insa-ncet si bland,
Dar tu deschizi, nu Salvatorul!''


Odata insa-n viata mea, 
Isus varand prin usa mana,
Mi-a zis: ,,Eu totusi pot intra, 
Caci Eu sunt Domnul, tu tarana!''


Dar n-a intrat. Si-am plans cu-amar, 
Ne-ntelegand: de ce nu vine?
Dar El n-a vrut ca un talhar
Sa traga fierul pus de mine...


Cand i-am deschis, era tarziu.
El disparuse-n umbla serii.
Orasu-ntreg parea pustiu.
Si m-au lovit pe drum strajerii.


Abia in zori ne-am intalnit
In Ghetsimani, pe o carare...
El, Cel nemarginit, 
Iar eu...tarana cu zavoare...


O,frate drag, Isus e bland
El sta la usa ta si bate.
El poate s-o sfarame-oricand.
Dar dragostea din El... nu poate...


 Sursa Web - http://CeAlegi.BlogSpot.Com  - AlynSperanta  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince