sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Unul pentru altii sau Unul in locul altora.

     
     Un om dintr-o tara departata, ascultand vestea Evangheliei, s-a trezit in cugetul sau si a inceput sa se vada pacatos si sa caute pace si odihna pentru sufletul sau. Necautand-o inca acolo unde se poate gasi, n-a aflat-o. Ajungand  intr-o tulburare tot ma mare, a intrebat pe unii si pe altii cum ar putea sa aibe pace. Cei mai multi l-au sfatuit sa se roage. Si s-a rugat omul, dar pace n-a aflat. I s-a parut insa ca nu s-a rugat destul si cu toata puterea. De aceea intr-una din zile s-a dus in padure, ca sa se roage acolo cat o putea de tare si de mult. Cand a obosit de atata zbucium si de strigare, s-a asezat sub un copac ca sa se odihneasca. Stand asa sub copac si uitandu-se in sus, privirea i s-a oprit la palaria pe care si-o atirnase de o craca. Deodata i-a venit in acelasi timp si pe craca aceea, si pe capul meu; ci pacatele mele: ele nu pot sa fie in acelasi timp si asupra mea si asupra lui Isus. Dar unde sint ele aminte de cuvintele Scripturii: ,,Domnul a facut sa cada asupra Lui nelegiuirea noastra a tuturor'' Isaia 53:6. Deodata s-a facut lumina in sufletul lui si si-a zis: ,,Daca Dumnezeu a facut sa cada asupra Fiului Sau pacatele mele, atunci locul acestor pacate nu mai este pe cugetul si pe sufletul meu, ci pe umerii lui Isus; si aceasta, pentru ca asa a voie Dumnezeu''.
     Oh, cit de intunecati suntem noi si cat de greoi la pricepere am auns, ca lucruri asa de simple nu le mai pricepem; sau si daca le pricepem, nu le credeam si nu le luam ca facute pentru noi! De aceea nici nu ne bucuram de ele, desi ne sant date spre cel mai mare bine al nostru, al tuturor. 
     Pe noi ar fi trebuie sa ne loveasca mania lui Dumnezeu, pentru ca noi am pacatuit. Pe noi ar fi trebuit sa ne ajunga flacarile judecatii lui Dumnezeu, pentru ca noi am fost vinovati. Domnul Isus n-a avut nici o vina, EL n-a facut nici un pacat; cu toate acestea EL a murit pe cruce pentru noi. EL a murit in locul nostru, pentru ca noi sa fim scapati de orice vina si de orice pacat. 

     Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com  -  AlynSperanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince