joi, 25 aprilie 2013

Parte din Viata mea - de Alin Turcu

Miercuri 24.04.2013


In ziua aceasta m-a sunat sora Gabriela I. si imi zice frate Alin avem o sora in varsta aici aproape de mine de unde stau eu si sora asta mi-a zis sa chem pe cineva sa se roage pentru ea ca numai stie ce sa faca... duhurile rele o distruge in fiecare zi, numai are pace si liniste... satana o ataca in toate felurile si nu stim ce sa mai facem... si nu avem pe cine sa chemam sa se roage pentru ea (ca la frati le este frica sa vina sa se roage, le e frica de duhuri rele, ca apoi o sa ii atace pe ei)... si m-am gandit sa te chem pe tine, dupa ce mi-ai povestit unele experiente ce le-ai avut cu Dumnezeu... eu fiind la scoala... am zis sora uite am sa ma rog si vorbim dupa ce ies de la scoala... si daca Dumnezeu vrea sa vin acolo voi veni! 

Fiind la scoala ma gandeam... no ce sa fac? asta mai imi lipsea o femeie indracita...
Mai ales ca in ziua asta Dumnezeu mi-a dat o descoperire prin vise pe care la inceput nu am inteles-o si am fost foarte framantat si nu stiam ce sa fac... apoi am sunat pe un frate proroc... Vali din Simeria... si i-am povestit descoperirea ce am avut-o si Dumnezeu mi-a dat talmacirea prin el.. si apoi am inteles... talmacirea ce mi-a dat-o era chear parte din viata mea.. ceea ce mi se intamplase...

Apoi in timp ce eram la scoala... tot m-am rugat: ,,Doamne ce sa fac, sa merg la sora asta... sau sa nu merg... ce sa fac ca nu stiu ce sa fac, spune-mi TU ce sa fac... 
 Am pus un semn inaintea lui Dumnezeu si EL l-a implinit, dupa ce am iesit de la scoala... si mi-am dat seama ca trebuie sa merg... si in timpul asta ma gandeam ce vrea Domnul Isus de la noi, si mi-am dat seama ca EL vrea sa scoatem afara dracii, sa vindecam bolnavii asa cum ne-a invatat prin Evanghelie... daca eu nu fac asta cine sa faca altcineva? deci eu trebuie sa o fac in Numele Domnului! 
  Am sunat-o pe sora Gabriela I. si i-am zis sora vin, deci cand ma urc in microbuz va sun sa ma asteptati in statie si o sa mergem la sora... 
Inainte sa plec de acasa m-am rugat, si am luat si ,,Pasii catre Libertatea in Hristos de Neil T.Anderson'' care sunt si in cartea Cel ce sfarama Lanturile Robiei... 
SI am plecat in lucrarea lui Dumnezeu. Marire lui Dumnezeu! 

 Dupa ce am ajuns unde locuia sora, Dumnezeu a lucrat si a strans inca o sora care avea nevoie de Dumnezeu... Dumnezeu ne-a adunat si ne-a strans am fost eu, sora Gabriela, sora bolnava si atacata de satana, si inca o sora care avea nevoie de Incurajare si ridicare din partea Domnului... 
   Am inceput sa povestesc cu sora ce avea probleme... sora ce patiti..? ce se intampla cu dvs.. si a inceput sa imi povesteasca cum numai are pace si liniste, cum o ataca duhurile rele si ii da fel si fel de dureri si nu stie ce sa mai faca... si printre altele imi zice... frate pacatele se plateste... acum imi platesc pacatele ce le-am facut... si ii zic: ,,Cine v-a invatat treaba asta...?'', ea zice: ,,Pai asa trebuie ca sa imi platesc pacatele... cum o patit si David cu Batseba.. nu?'' si zic eu: ,,NU, ca atunci era altfel, atunci era in vechiul testament, si Domnul Isus Hristos nu murise pentru pacatele intregii lumi, si nu inviase din morti... atunci in timpul lui David, dar acum pentru noi e altfel sora, Domnul Isus Hristos a platit pacatele noastre, daca noi vrem sa le platim inseamna ca refuzam ca le-a platit EL, nu?'' 
   Apoi am deschis Biblia si i-am citit Isaia 53:4-6

  • 4 Totuşi El suferinţele noastre le-a purtat, şi durerile noastre le-a luat asupra Lui, şi noi am crezut că este pedepsit, lovit de Dumnezeu şi smerit.
  • Mat 8.17Evr 9.281Pet 2.24;
  • 5 Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa care ne dă pacea a căzut peste El, şi prin rănile Lui suntem tămăduiţi.
  • Rom 4.251Cor 15.31Pet 3.181Pet 2.24;
  • 6 Noi rătăceam cu toţii ca nişte oi, fiecare îşi vedea de drumul lui, dar Domnul a făcut să cadă asupra Lui nelegiuirea noastră a tuturor.

Vedeti sora ce a spus Dumnezeu prin prorocul Isaia inainte de venirea Domnului Isus Hristos in lumea noastra, Pedeapsa pe care trebuia sa o platim noi a cazut peste EL si a platit-o EL si prin ranile Lui suntem tamaduiti(vindecati)'' 
   Credeti ce scrie aici in Biblie sau alegeti sa va platiti dvs pacatele? Cred frate! 
Sora vreau sa va spun ca satana a profitat de ceea ce ati spus dvs, si de invitatia care i-ati facut-o ca sa va platiti pacatele, deasta apasa peste dvs, si deasta sunteti bolnava... si ii zic, sora dar de cand sunteti asa grav de numai aveti pace si liniste? 
  Sora imi zice: ,,frate sti de cand sunt asa? de cand a venit la mine niste frati si mi-au facut ungerea, si si-au pus mainile peste mine si s-au rugat'' si ii zic: ,,Cum sora dupa ce si-au pus mainile peste dvs de atunci sunteti mai grav?'' si sora zice: ,,Da frate... oare de ce?'' si eu mi-am amintit de o intamplare ce o zice Zac Pooenen cu o sora ce tot asa s-au rugat altii pentru ea si si-au pus mainile peste ea si a primit un duh de drac in timpul asta si sora a ajuns rau de tot, numai avea pace si liniste... si apoi fratele Zac Poonen s-a rugat pentru sora si a alungat duhul rau si sora a fost eliberata... si I-am zis la sora, sora sa numai lasati pe nimeni sa-si puna mainile peste dvs decat daca omul acela stiti sigur ca e plin de Duhul Sfant si daca e un om pocait cu adevarat, sa fiti sigura ca are Duhul Sfant si cand face asta sa o faca sub calauzirea Duhului Sfant, poti sa fi pastor si sa fi plin de draci in tine, sunt o gramada de pastori plini de duhuri si legaturi demonice... de curvie, de ura, rautate, viclenie, minciuna, etc... Apoi in timp ce vorbeam cu sora am simtit o prezenta straina in camera si mi-am dat seama ca e satana... si i-am zis sora inainte sa continuam hai sa ne rugam si sa il rugam pe Dumnezeu ca tot ce facem sa fie sub calauzirea Duhului Sfant si spre slava si gloria lui Dumnezeu! 

  Ne-am rugat, l-am mustrat pe satana si am alungat orice duh rau in Numele lui Isus Hristos, am poruncit tuturor duhurilor rele sa o elibereze pe sora si cada in lesin in Prezenta Domnului Isus Hristos, si Dumnezeu sa isi faca Numele de slava! 

Apoi am facut cu surorile acestea Pasii spre liberte in Hristos... apoi Dumnezeu a descoperit multe usi deschise in fata satanei, cum ar fi: neiertarea, ocultismul, ura...etc si cu ajutorul Duhului Sfant, surorile au iertat sufletele ce trabuiau iertate si dezlegate, si Dumnezeu si-a proslavit Numele, apoi inainte sa plec i-am zis la sora ce era cel mai grav, sora cum sunteti? sora a zis sunt bine frate, ma simt bine! ii zic eu, sora va eliberat Dumnezeu? Da frate cu adevarat ma eliberat Dumnezeu, si ii zic sora de acum trebuie sa va pastrati liberatea in Hristos, si sa faceti orice gand rob ascultarii de Hristos, si sa nu va mai trageti osanda asupra dvs prin cuvinte (sunt o nenorocita, sunt cea mai... etc) ca daca faceti asta satana profita de asta si chear aplica in viata dvs ceea ce ziceti... conteaza ceea ce credeti despre dvs, daca credeti ca sunteti o pacatoasa nenorocita chear asa o sa si traiti, si ce poate sa faca o pacatoasa, sa pacatuiasca nu...? dar daca credeti ca sunteti copilul lui Dumnezeu, curata si sfintita de Domnul Isus Hristos atunci veti traii in curatie si sfintenie. Marire lui Dumnezeu! Ne-am rugat, am cantat si apoi am plecat... I-am multumit lui Dumnezeu pentru ce a facut in ziua asta si este o marturie vie pentru Slava Lui! 


Intalnirea aceasta de consiliere a durat peste 3 ore, v-am zis asta pentru cei care faceti consiliere, sa nu va grabiti niciodata sa stati si sa aveti rabdare si sa il lasati pe Dumnezeu sa desfaca toate legaturile satanei din viata oamenilor! 
         >>Faceti-va timp pentru Dumnezeu si pentru lucrarile LUI! << 

 Aceste randuri le-am scris spre slava si gloria lui Dumnezeu sa va zic ca Dumnezeu lucreaza si astazi cu semne si minuni, in chip minunat trebuie sa ne incredem in EL si EL va lucra, Marire lui Dumnezeu! Aleluia! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince