sâmbătă, 20 august 2011

Psalmul tv-ului un psalm al firii pamantesti...




Televizorul este pastorul meu,

Totdeauna voi dori mai mult.

El ma duce sa ma intind pe sofa,

Si ma conduce departe de credinta.

Imi distruge sufletul

Si ma povatuieste pe cararea imoralitatii si a violentei

din pricina numelui sponsorului

Chiar daca ar fi sa umblu prin valea responsabilitatilor crestine,

nu va fi nici o intrerupere, caci televizorul este cu mine.

Cablul si telecomanda lui ma mingaie.

Imi intinde inainte o reclama in fata lumescului meu,

Imi unge capul cu umanism si consumatorism.

Pofta mea este plina de da peste ea.

Da, lenea si nepasarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele

si voi locui in casa uitandu-ma la televizor

pana la sfirsitul zilelor mele .



Oare acest ''psalm'' este si in viata ta???

Opreste-te o clipa si cerceteaza-te....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince