marți, 30 august 2011

TRAIESC PENTRU mine , SAU TRAIESC PENTRU DUMNEZEU ?



....cat despre mine eu si casa mea vom sluji Domnului .amin Iosua : 24:15 .Slujim Domnului ? Am eu o traire pentru Dumnezeu ? Traiesc dupa placul Domnului ? In orice trebuie sa intreprind ma ghidez oare dupa placul Lui Dumnezeu ? sau traiesc pentru a fi fericit de moment ? pentru a avea satisfactii trecatoare ? pentru a obtine o situatie buna sociala ?pentru a asigura placerile inimii ? Binenteles ispita este mare si vine cu putere , ideea este traiesc pentru Domnul sau traiesc pentru mine ? Dumnezeu ma creat pentru Slava Lui si sa ma bucur de El pentru totdeauna .Asta insemnand ca scopul meu primordial nu este sa am o imagine sau reputatie buna , nu este sa am succes , nu este sa fac si eu ceva in viata , etc . Scopul meu este sa traiesc pentru Dumnezeu .Daca am primit mantuirea , sa traiesc in sfintenie sa traiesc pentru Dumnezeu . Romani 3 :11 Nu este nici unul care sa aiba pricepere . Nu este nici unul care sa caute cu tot dinadinsul pe Dumnezeu . Fie ca Dumnezeu sa ne ajute pe fiecare sa - L glorificam facand voia Lui .In 1 Ioan 2 :17 aflam ca numai cei care fac voia Lui Dumnezeu vor ramane pentru totdeauna . Acasa , la serviciu ,la scoala , oriunde in alta parte traiesc pentru ca mie totul sa imi fie bine sau traiesc pentru Domnul ? Cat de usor ne este sa ne rugam : Faca-se voia Ta precum in cer asa si pe pamant , si apoi sa facem doar ceea ce ne place , doar ceea ce ne aduce satisfactii , fara sa mai cautam calauzirea Lui Dumnezeu in viata de zi cu zi . Fie ca inimile noastre sa devina dornice de a face voia Lui si dependente de prezenta Duhului Sfant Amin Amin 


           Sursa - http://CeAlegi.blogspot.com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince