miercuri, 30 ianuarie 2013

Miercuri 30.01.2013 - Parte din Viata mea


 Pacea Domnului.. nu pot sa ma abtin.. e prea tare ceea ce mi se intampla mie si celor ce s-au alaturat la Post si Rugaciune azi: 


-Azi 30.01.2013 am tinut post 10 Suflete: Lacramioara, Mioara -Italia, Florina, Mariana, Anca, Dana, Istvan, 
Nicoleta, Florin Ianovici, si Alin (eu) - Romania. 10 persoane si ne-am rugat ca Dumnezeu sa ne ierte, sa ne sfinteasca si sa ne umple cu Duhul Sfant si ne-am rugat fiecare unul pentru altul, ca Dumnezeu sa lucreze prin semne si minuni si sa ne asculte rugaciunile! Aleluia



Si vreau sa marturisesc cateva din Minunile care le-a facut Dumnezeu azi cu noi:
-in dimineata asta Dumnezeu mi-a vorbit prin vise si mi-a aratat cum EL lucreaza in chip minunat... Prima Minune este ca Dumnezeu mi-a vorbit prin vise! Aleluia
-A doua Minune este ca aseara Florina nu avea pace si liniste era foarte tulburata si ne-am rugat pentru ea si Dumnezeu i-a dat pace si liniste si a putut sa citeasca si sa invete! 
-A treia Minune este ca azi am fost la scoala si am dat 2 teste la Informatica si eu nu stiam nimic pur si simplu am ramas fara cuvinte... si am inceput sa ma rog la Dumnezeu si i-am zis: ,,Doamne eu nu sunt instare sa fac testele astea pur si simplu nu stiu!''
Si Dumnezeu mi-a dat intelepciune si pricepere am inteles testele si am gresit un singur punct! Mare-i Dumnezeu! Aleluia! 
-A patra Minune este ca Florina azi a avut examen la facultate si era un examen greu in care numai Dumnezeu a putut sa intervina, a luat nota 9 din 200 de persoane... nota 9 pe an. Laudat sa fie Dumnezeu si glorie Lui! 
-A cinci-a Minune este ca Mariana mi-a zis: Dumnezeu a facut o Minune mare la mine la servici azi, colegele mele au venit si m-au ajutat la tot ce aveam de facut la servici, ele nu au obiceiul acesta bun de aceea cred ca este o Minune pe langa aceasta Dumnezeu mi-a daruit Pacea Lui si am simtit cum mi-a ascultat Rugaciunile si m-a ajutat sa citesc cele 10 capitole din Biblie.
 Laudat si Slavit sa fie Dumnezeu, Glorie Lui! AMIN.

- Apoi am fost cu Pliante de la Misiunea Slujirii Prietenilor la mine in oras in magazine, la florarie, la brutarie si in blocuri: Am impartit intre 300 - 500 de pliante crestine, Dumnezeu sa lucreze si sa salveze suflete prin ele. Amin! 






Cei sinceri ce isi doresc sa se alature la Post si Rugaciune ca Dumnezeu sa ii ierte, sa ii curateasca, sa ii sfinteasca, sa ii mantuiasca, sa ii salveze, sa ii umple cu Duhul Sfant...
ceea ce include sa ne rugam pentru fiecare persoana ce participa la post, adica unul pentru altul, puteti sa ma contactati pe id: AlynLPT sau AlynLPT@yahoo.com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince