sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Rugaciunea de Multumire - Incearca si tu!


         ,,Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile...''           
                                                                     1Tesaloniceni 5:18 

    Daca te afli printre cei care vad toate lucrurile numai in aspectele lor negative, incepe a te ruga cam asa: 
   ,,Chiar daca sunt nemultumit, cand suna ceasul desteptator, ajuta-ma, o, Doamne, sa iti multumesc ca aud, in timp ce asa multi oameni sunt surzi. Chiar daca deschid greu ochii in fata luminii unei noi dimineti, iti multumesc, Doamne, ca vad, cand exista atat de multi oameni care nu vad. Desi de multe ori ma ridic greu din pat, Iti multumesc, Doamne, ca mi-ai dat puterea de a ma ridica in fiecare zi, cand sunt asa de multi oameni tintuiti la pat. Desi in familia mea nu este intotdeauna soare, Iti multumesc, Doamne, pentru ca am o familie, in timp ce sunt asa de multi oameni singuratici. Chiar daca camera mea nu este mobilata dupa ultima moda, Iti multumesc, Doamne, ca am un acoperis deasupra capului, in timp ce altii nu se pot bucura de asa ceva. Desi meniul nu este perfect echilibrat, Iti multumesc, Doamne, pentru mancarea care ne-o dai, cand in lume sunt asa de multi flamanzi. Chiar daca munca mea nu este prea usoara, Iti multumesc, Doamne, ca am un loc de munca, in timp ce sunt asa de multi someri...'' 
       O astfel de rugaciune de multumire va schimba multe lucruri. Incearca si tu! 

    Sursa: Samanta Buna 2013 - Prelucrat de AlynLPT http://LeacPentruTine.BlogSpot.Com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince