marți, 22 ianuarie 2013

Parte din viata mea - 22.01.2013


Azi dimineata de la ora 08:00 pana la 12:00 s-a dat in mine o lupta mare: 
(Sa ma inscriu la scoala, sa nu ma inscriu, sa ma inscriu, sa nu ma inscriu, ma inscriu) si m-am rugat, am plans inaintea Domnului am pus si pe altii sa se roage pentru mine,  si m-am inscris la noi in oras la scoala, si vreau sa va zic cum a fost.. cand am mers la secretariat si m-am inscris mi-a zis acum 5 minute am sunat la Deva ca sa dau datele cu cati elevi sunt in clasa respectiva... dar voi suna din nou si am sa le zic ca am facut o greseala si te voi baga si pe tine... 

*Prima minune a fost ca am putut sa ma inscriu acuma si sa recuperez anul cu toate ca am pierdut un semestru de scoala.. Dumnezeu sa ma ajute sa recuperez AMIN!
*Am inceput orele... prima ora fizica si in timpul orei vine doamna directoare in clasa si zice ca o sa mai vina o clasa cu noi la ore... si un baiat de la noi din clasa ii zice:
-Doamna directoare mai sunt 2 fete cu mine in bloc care vor si ele sa se inscrie la scoala, poate sa vina si ele sa se inscrie ca o sa se tina de scoala... 
-Directoarea: a mers pana in cancelarie sa verifice daca mai poate sa se inscrie, se reintoarce si zice: imi pare rau azi a fost ultima zi de inscriere pe anul asta ca deja s-a predat datele cu cati elevi sunt in clasa la deva la inspectorat... numai poate sa se inscrie decat la sfarsitul anului, pentru anul viitor. 
 * Asta a fost o Minune ca am putut sa ma inscriu azi.. fix in ultima clipa... Marire lui Dumnezeu! 

*A doua Minune! 
Dupa ore ii zic la un baiat de la noi din clasa... 
Eu: pe tine parca te-am vazut la noi la Biserica
El: la Penticostali? 
Eu zic: daa asa-i? 
El: daa am mers la Penticostali la Biserica... 
         si o fata ce e cu noi in clasa auzind conversatia zice: 
Ea -Mirela-: la sectantii aia? 
Eu zic: auzi, da de ce le zici sectanti? 
Ea -Mirela-: zice da cum sa le zic? ce nu is sectanti? 
Eu: da macar ai fost vreodata ca sa vezi macar cum i? 
Ea -Mirela-: am fost mai demult.. acum cativa ani...
Eu: ce-ar fi sa vi din nou sa vezi cum e acuma? 
Ea -Mirela-: poate am sa vin...
Eu: pai hai acuma Duminica sa vezi ce fain o sa fie... 
            si apoi am eliberat clasa si am plecat... 

Dumnezeu ca sa lucreze si sa faca Minuni! Cred ca m-am inscris din nou la scoala cu un scop in Slujba lui Dumnezeu, si vreau sa invat, rugati-va pentru mine ca Dumnezeu sa ma ajute sa invat si sa fiu Cap si nu coada.. si ca Dumnezeu sa isi proslaveasca Numele prin mine... Amin! Marire lui Dumnezeu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince