sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Parte din viata mea - AlynLPT - 19.01.2013

Azi Sambata 19.01.2013 - Parte din viata mea - AlynLPT 
Pe la ora 15:00 am mers pana la posta.
In drum spre posta pe tevile de fier incalzite de apa calda era un om in varsta de peste 60 de ani, eu cand l-am vazut am simtit ca trebuie sa vorbesc cu el.
 Am mers la el si i-am dat 2 lei in Numele Domnului sa isi cumpere paine, apoi am plecat la posta. Cand m-am intors am zis in gand: ,,Doamne daca omul asta e tot acolo inseamna ca trebuie sa vorbesc cu el''. Si cand m-am intors era tot acolo... (zici ca ma astepta).
 Am mers la el si am inceput sa vorbesc cu el, l-am intrebat: Azi mancat azi ceva? 
 El raspunde: Azi am mancat, eu merg la gunoaie si caut de mancare cand gasesc ceva de mancare mananc, cand nu gasesc nu mananc... e viata grea in tara, nu stiu ce sa mai fac..
 Eu ii zic: dar unde stati, unde locuiti? 
 El zice: La liceu este o crapatura si ma bag acolo sub ea si stau acolo ( un fel de gaura sub pamant ) 
 Eu ma-am ingrozit si ma gandeam... in ce stare sunt unii oameni chear in oras cu noi si noua nu ne pasa de ei, nu ii bagam in seama, nu ne gandim ca: daca nu l-am avea pe Dumnezeu am fi mai rau ca ei... 
   El mi-a zis: ce religie esti? 
   Eu ii zic sunt penticostal... merg la Biserica acolo la bariera.. 
   El imi zice: oo imi aduc aminte cand mai demult penticostalii veneau si cantau in oras cu chitara, cu acordeonul si cantau despre Isus, iar eu cand ii ascultam cum cantau... plangeam si ma bucuram...
   Eu ii zic: dar de ce nu veniti la noi la biserica sa vedeti cum ii.. 
   El zice nu vin.. 
Mi-am dat seama de ce nu vine era un om simplu de pe strada care traieste pe strada imbracat saracacios si murdar... si adevaru e ca daca ar venii noi l-am da afara... 
Noi pocaitii din zilele noastre suntem foarte (domni) ne-am domnit si nu vorbim decat cu persoane pe care le selectam, nu ne mai pasa de cei care nu au pe nimeni, si nici de cei ce nu ne prezinta interes... ca asa a facut si Isus la cruce nu? oare asa o facut? a selectat intre cei pe care ii va salva si pe cei care nu ii va salva? 
 Ioan 3:16 Isus Hristos a murit pentru toti cei ce vor crede in EL si EL vrea ca toti sa fie salvati si nici unul sa nu piara, nici unul de pe strada... 
Inclusiv un om care nu are pe nimeni... care e omul strazi... 

 Am stat si am vorbit mai multe cu omul acesta... nu era nebun.. era un om sanatos si gandea bine... mi-a zis ca el in trecut a lucrat la mina, apoi mi-a zis ca si-a pierdut parinti si numai are pe nimeni.. numai are unde sa stea si nici cine sa il ajute...

Dupa ce am dat sa plec, dupa ce am stat si am povestit cu el mai mult timp, mi-a zis Dumnezeu sa ma binecuvinteze, pe mine, pe parinti mei, pe fratii mei pe surorile mele si pe tot neamu... si era bucuros ca am stat si am vorbit cu el. 

Si am ajuns la concluzia ca oamenii cei ce nu au pe nimeni nu au nevoie de banii nostri, de ceva de la noi, si vor doar sa vorbim cu ei, sa ne interesam de ei, sa ii intrebam ce faci? vor sa ii bagam in seama, dar noua nu ne mai pasa, ca am inceput sa ne ingrasam, sa ne lenevim, si sa zicem 
OOOOOhooo am facut destul, da, ia sa mai faca si altii ce atata tot eu, numai eu sa fac? numai eu sa merg? sa mai mearga si altii ca is destui pocaiti in orasu asta si daca asa zic si ei ca si tine atunci cine sa mai mearga?

Ne-am invatat sa strangem sa adunam si sa avem tot noi, nu ne mai gandim la cei ce mananca din gunoaie, nu ne gandim ca altii dorm pe pamant, intre ziduri, chear si intr-un oras mare cum e si acesta in care locuiesc... Pe unii ii pune satana sa mearga in misiune prin Africa si ii face sa uite ca in Romania sunt multi oameni care nu stiu de Isus Hristos, 
cum ar fi cei de pe strada pe care nu vrei sa ii bagi in seama si nu vrei sa vorbesti cu ei, ca tu esti domn mare, tu nu iti strici reputatia sa vorbesti cu oameni de felul asta....
Dar intr-o zi nu ne-a intreba Dumnezeu la judecata si ne va arata un exemplu ca asta.. uite omul asta a dormit pe pamant, si a mancat din gunoaie, si tu ai avut detoate si tot nemultumit ai fost, tu ai un pat unde sa-ti pleci capul, tu ai un acoperis deasupra capului, si tot te plangi ca n-ai, ca esti sarac, ca mai vrei sa strangi... 

OPRESTE-TE si INTOARCE-TE > incepe sa te rogi, incepe sa citesti Biblia, incepe sa iesi afara, vorbeste cu cei ce n-au pe nimeni, fi prieten si cu cei pe care nu ii baga nimeni in seama... scapa de figurile tale, Isus Hristos are nevoie de mine si de tine, pentru a arata Lumina Lui prin noi celor pierduti.. Unii oameni nu vor merge niciodata la o biserica, dar in cazul asta trebuie sa mearga biserica la ei. 

Doamne da sa fim o biserica vie si sa mergem la cei pierduti... Doamne ajuta-ne sa salvam suflete pentru Tine si pentru Slava Numelui Tau... Amin! 

Am scris aceste randuri din viata mea, nu sa zic ca sunt mai bun, nu ca sunt rau si trebuie sa ma pocaiesc, si sa fac voia Lui Dumnezeu, dar le-am scris spre trezirea mea si a ta, si spre faptul ca tre sa ne intoarcem si sa fim sare si lumina, sa aducem lumina celor pierduti, gandeste-te ca in locul in care esti un aurolac, un om al strazii are nevoie de tine, tu trebuie sa mergi sa il cauti si sa ii zici despre Isus Hristos, oamenii se bucura sa vorbesti cu ei, sa ii intelegi, sa ii incurajezi, sa le zici o vorba buna... Daca nu ai sa zici tu despre Isus Hristos o sa zica satana de evanghelia lui, prin martorii lui Iehova, yoga, new-age, si altii... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince