miercuri, 23 ianuarie 2013

Miercuri 23.01.2013 - Parte din Viata mea!




M-am trezit dimineata... 
M-am rugat, am citit din Biblie, am citit din calendarul Samanta Buna 2013, apoi m-am rugat pentru tractatele si calendarele crestine pe care le-am primit de la Misiunea Slujirii Prietenilor - Oradea, ca Domnul sa lucreze prin ele, Domnul sa isi proslaveasca Numele Lui cel Sfant, si sufletele care vor primi un tractat sau un calendar crestin cu versete extrase din Biblie, sa fie cercetat si sa se intoarca la Dumnezeu, sa il primeasca pe Isus Hristos in inima lor si sa se pocaiasca. Amin.

Apoi m-am pregatit si am plecat la scoala.. in drum spre scoala am mers si am bagat pliante crestine in cutiile postale de la blocuri.
Si apoi am mers cu Calendarele Crestine: ,,Dumnezeu sa te binecuvinteze 2013!'' in scoala... am impartit la colegii mei, la profesori, la secretariat, Dumnezeu sa lucreze si sa faca minuni prin ele aleluia! Numai Dumnezeu mi-a dat putere si ungere in lucrarea aceasta ca sa pot sa o fac si sa continui cu ea... 
Cei care le-au primit mi-au multumit... si eu m-am bucurat si imi doresc ca Dumnezeu sa lucreze la inima lor ca sa il primeasca pe Domnul Isus ca Domn si Salvator al lor personal. Amin!

Ora de Informatica: la ora de informatica prima ora am avut o experienta faina o consider o minune, profesoara mi-a zis la ce calculator sa stau si apoi mi-a zis sa fac o lucrare.. in Microsoft Office 2010 - Word... si adevaru e ca eu nu prea am lucrat cu word-ul din office... faza e ca eram afon la lucrarea asta care trabuia facuta... trabuia sa asez scrisu, sa il prelucrez sa bag tot felul de chestii in el.. si am inceput sa ma rog.. Doamne Isuse sunt praf... nu stiu sa fac ceea ce mi s-a spus... recunosc ca nu stiu.. habar nu am cum se face... si pe loc tot am citit ceea ce trabuia sa fac.. si Dumnezeu mi-a dat intelepciune si pricepere... si pe rand am facut toate punctele ce trabuiau facute... dar marea minune e ca  eu am terminat primul lucrarea, si apoi l-am ajutat si pe colegul de langa mine... si marea minune este ca ceilalti nu au reusit sa termine lucrarea... decat eu primul, si colegul pe care l-am ajutat... i-am dat si la profesoara de informatica calendar crestin 2013 si mi-a multumit... Sa stiti ca un zambet simplu, un multumesc, o vorba frumoasa lucreaza la inima celor din jur! Slavit sa fie Dumnezeu, EL care se implica in orice detaliu din viata noastra... Noi sa il chemam din toata inima si EL va veni si ne va ajuta.. Slavit sa fie Domnul Isus Hristos! 

Ora de Romana - 
Dumnezeu a lucrat si la ora asta, la sfarsit i-am dat si profesoarei de romana calendar crestin 2013 ,,Dumnezeu sa te binecuvinteze 2013!''

2 Ore de Istorie - La ora asta Dumnezeu mi-a dat ungerea Duhului Sfant ca sa pot sa vorbesc despre Isus Hristos si despre Cuvantul lui Dumnezeu, profesorul a inceput sa ne predea despre Mostenirea culturala a orientului antic, epoca, egipt, iraq, agricultura, astronomie, astrologie... etc 
-Dar Minunea a fost ca in timp ce el alegea cate un subiect Dumnezeu imi dadea cuvinte ce sa ii zic din Cuvantul Sfant - Biblia... 
Cand a luat-o cu Egipt-ul am inceput sa ii zic de Faraon si Moise...
Apoi am vorbit cu el despre era timpului, ca pamantul din punct de vedere al stiintei are peste 5000 de ani.. timpul e impartit in doua inainte de Domnul Isus Hristos, si dupa Domnul Isus Hristos.
*La astrologie o inceput sa zica de planete, vrajitori, ghicitori horoscop... 
Am reusit sa ii zic de Magii din Noul Testament.. ca si ei au fost vrajitori si ghicitori in stele si totusi l-au vazut pe Domnul Isus... 
Am vorbit despre Vechiul Testament ca Dumnezeu prin Moise condamna vrajitorii si ghicitorii si dupa Vechiul Testament erau omorati.
Am vorbit mult cu el despre crestinism si tot am schimbat subiectele din cele ce erau de-a dreptul neinteresante la cele ale lui Dumnezeu Sfinte si Minunate, si cred ca Dumnezeu va lucra si la inima lui.
> Cand s-a terminat ora a zis ca va trabuii sa facem o ora speciala despre Crestinism... Dumnezeu sa lucreze in ora asta si sa faca Minuni! Aleluia!

Mi-am invitat colegii la Biserica, in clasa la mine sunt 3 femei care au fost la Biserica Penticostala si un baiat care a fost la Biserica Penticostala...
Cred ca Dumnezeu are un plan in scoala asta ca oamenii sa se pocaiasca sa se intoarca la EL si sa il slujeasca si pentru asta e nevoie de Rugaciune... e cea mai importanta si puternica arma, rugati-va pentru mine si pentru colegii si profesorii din scoala de unde fac parte ca Dumnezeu sa intervina sa aduca trezire spirituala, eliberare, vindecare, mantuire si pasiune pentru Isus Hristos! Numai Dumnezeu poate sa faca minuni... v-am scris aceste randuri ca sa va bucurati si voi de lucrarile lui Dumnezeu... Si sa va spun ca EL intervine si in lucrurile foarte mici la care noi il chemam...
-Cand nu intelegi ceva Cheama-L pe Isus.
-Cand nu sti ce sa mai faci Cheama-L pe Isus.
-Cand esti pierdut si numai ai scapare, in orice situatie te-ai afla sau numai ai pace Cheama-L pe Isus. 
>>  Isus Hristos este Raspunsul la Viata Ta si la Problemele tale! << 

                                   Cu drag AlynLPT 23.01.2013 Miercuri 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince