sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Descoperire din partea lui Dumnezeu 19.01.2013

Vineri seara 18.01.2013 inainte sa ma pun sa dorm m-am rugat si mi-am incredintat lui Dumnezeu viata, inima, gandirea, vointa si infaptuirea si am cerut protectia Duhului Sfant peste mine... apoi am adormit.. spre dimineata de Sambata 19.01.2013 am avut multe vise - descoperiri de la Dumnezeu, printre care unul dintre ele vreau sa il impartasesc cu voi..
-Am visat asa am mers la noi in Biserica (unde sunt membru) si a venit un frate la mine si m-a dus in prima banca, eu nu vream sa merg in prima banca dar el m-a dus acolo si m-a pus in prima banca... si deodata privirea mi s-a indreptat spre un frate care filmeaza la noi in biserica, fratele Nelu... si l-am vazut cum era pe genunchi si se ruga si respira greu, si am vazut cum plamanii lui ii se zbateau in el ca si cum bate inima unui om.... dar i-am vazut plamanii cum se zbateau ca si cum sa iasa din el afara... 

M-am trezit Sambata 13.01.2013 si tot m-am gandit la visul acesta, apoi m-am rugat pentru el, si m-am gandit sa il sun si sa ii zic visul... 
   Pe la 10:00 dimineata il sun si ii zic: ,,Pacea Domnului Frate, v-am sunat sa va zic un vis ce l-am avut cu dvs nu stiu ce inseamna dar vreau sa vil zic..." si ii zic visul, apoi el imi zice pai fix in starea asta sunt eu acum... de cateva zile n-am iesit din casa, am aici o gramada de medicamente, si am probleme cu respiratia si cu plamanii...

WOW amandoi ne-am mirat si i-am dat slava lui Dumnezeu care descopera aceste lucruri pe care eu nu stiam in ce stare e fratele... si nici nu m-am gandit la el in mod special... 
- Mare-i puterea lui Dumnezeu si mari sunt minunile Lui.. 
-Am ajuns la concluzia ca Dumnezeu vrea sa il vindece nu prin (pastile, medicamente etc) ci prin Puterea Lui, prin Rugaciune... Dumnezeu sa isi proslaveasca Numele Lui Cel Viu si Sfant! Amin! Domnul sa va binecuvinteze si sa aibe grija de voi, am dorit sa impartasesc cu voi aceasta minune ca sa fie o incurajare pentru voi cum lucreaza Dumnezeu prin Duhul Sfant si cum isi Dumnezeu isi proslaveste Numele! Glorie Lui! Rugati-va fiindca Dumnezeu asculta orice rugaciune! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince