duminică, 6 ianuarie 2013

Cadou SMS GRATUITE

,,Navigam pe google si am dat de un site: ,, Sms-Gratuite '' si am intrat m-am inregistrat si apoi am primit GRATIS 250 SMS ORANGE, 100 SMS COSMOTE, si 50 SMS VODAFONE.'' 
- Prima data am crezut ca e ceva inselaciune dar apoi am descoperit ca e chear adevarat! 
v-am scris aici ca mie personal imi foloseste asta.. mai ales cand raman fara credit, sau minute :)) 
-Cum functioneaza? > Mai jos textul cu albastru e site-ul unde dai click te inregistrezi intri in cont si iti activezi extraoptiunea aceea free (gratis) cu oferta de mai sus...
-Apoi intri pe site te loghezi si trimiti mesaje pana le termini:) nu-i tare? cei care nu se descurca va pot ajuta si pe mess id: AlynLPT 
>Bucurati-va si voi de aceste mesaje gratuite care le trimiteti de pe calculator prin internet pe orice numar de telefon VODAFONE, ORANGE sau COSMOTE! 
Dumnezeu sa te binecuvinteze! si multumeste-i lui cand ai sa te bucuri sa vezi ca merge! :)
Super Oferta pentru tine! poti sa trimiti de pe calculator pe telefon 250 sms orange, 100 sms cosmote, 50 sms vodafone click aici sa te inregistrezi!  
Click aici> http://Sms-Gratuite.ro/page/inregistrare/8187300

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince