vineri, 25 ianuarie 2013

Vineri 25.01.2013 - Parte din viata mea


Azi m-am trezit m-am rugat, am citit din Biblie, apoi am plecat la scoala...
I-am dat calendar crestin cu versete din Biblie directoarei si la alti profesori.. la care nu le-am dat data trecuta, apoi am avut ore.
Dupa scoala am mers prin orasul meu si am impartit pliante crestine, in mai multe blocuri si in cutii postale si imi doresc ca Dumnezeu sa lucreze si sa isi proslaveasca Numele Lui prin ele... Domnul sa mantuiasca fiecare om care a primit un pliant crestin, un calendar, sau un Nou Testament de la mine, Dumnezeu sa ii mantuiasca sa ii salveze si sa ii pregateasca pentru venirea Lui, Domnul sa atinga suflete si sa le mantuiasca. Amin!



Rugati-va si voi pentru sufletele acestea care au primit un pliant, un calendar crestin, sau un Nou Testament ca Dumnezeu sa se atinga de ele si sa ii salveze!

 












Aceste Pliante si Calendare Crestine le-am primit de la Misiunea Slujirii Prietenilor  
  Oradea < Domnul sa ii binecuvinteze si sa ii poarte in carul Lui de Biruinta!

Apoi am venit acasa mi-am luat Biblia si am plecat la Biserica, a fost seara prelungita de Rugaciune si a fost fain... 

Am cantat cantarea: Jertfa Ta pe Golgota,
                              schimba inimi vindeca,
                               ne deschidem inima, 
                            o Doamne intra Tu in ea... Amin!

Si acum am ajuns acasa la ora 23:00 si am vrut sa va impartasesc si voua ceea ce-am facut azi... Dumnezeu sa va binecuvinteze si sa va mantuiasca! 

*Ioan 10:11 > Eu sunt Pastorul cel bun. 
      Pastorul cel bun isi da viata pentru oi. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince