marți, 5 februarie 2013

3 Minuni in 2 zile - Parte din Viata mea - AlynLPT


Luni 04.02.2013 

Duminica nu eram hotarat sa tinem post eu si grupul din Misiunea Alege Astazi, dar Dumnezeu a hotarat sa tinem... si pe la 23:00 Dumnezeu a lucrat prin sora Lacramioara din Italia si m-a sunat la telefon si mi-a zis: Alin maine tinem post eu si sora Mioara... si i-am zis dar la voi nu-i Cina Domnului? si zice Nu... ok! si eu tin pana la Cina... 
Apoi o intreb pe sora Dana B. ti si tu post maine(adica Duminica) ea zice Da! 
deja eram 3, il sun pe fratele Anghel B. a zis ca si el tine... si tot asa si ne-am strans si am tinut post 7 persoane: Anghel B, Alin T, Lacramioara L, Mioara, Dana B, Paula N, si Alina I... Marire lui Dumnezeu, vreau sa stiti de ce scriu numele si acestea aici pe site, pentru ca eu cred ca e o minune ca in ziua de azi un om sa posteasca, cand atatia oameni pier... noi sa fim vii pentru Dumnezeu si sa stam la dispozitia Lui.
 Postul si Rugaciunea aduce minunile lui Dumnezeu in viata a celor ce le practica... de cand am inceput sa postim Dumnezeu a inceput sa miste muntii din viata noastra. Si vreau sa va spun cateva din Minunile ce le-a facut Dumnezeu in viata noastra a grupului: ,,Misiunea Alege Astazi'' 
 Tot ce scriu pe acest blog este spre slava lui Dumnezeu,
                          si spre incurajarea voastra! 

1.Prima Minune chear Sambata seara ma gandeam ce bine-ar fi de as avea alt telefon pentru cartela de vodafone ca ma chinuiam cu tastatura la cel pe care il aveam... si imi era greu sa trimit multe mesaje de pe el, si Duminica seara dupa ce am iesit de la Biserica am mers pe la o matusa de a mea(nepocaita) si am facut schimb de telefoane cu ea (ei i-a placut telefonul ce il aveam eu, si mie mi-a placut telefonul ce il avea ea) Telefonul ce ii l-am dat eu nu era defect era bun doar ca ma deranja stilul de tastatura cum il avea, (telefon samsung).
   -Minunea este ca aveam nevoie de un telefon cu tastatura simpla si sa tina bateria, si nu aveam de unde sa fac rost rapin in 1 zi 2... Glorie Domnului!

2.A doua Minune este ca Luni spre dimineata, Dumnezeu mi-a dat un vis cu o fata noua din grupul nostru, Luminita, si visul a fost asa: Am visat ca eram intr-o camera si in camera aceea era Luminita si mama ei. Luminita se contrazicea cu mama ei(in vis), si nu o asculta si am vazut-o pe mama ei (pe care nu am cunoscut-o niciodata nici in realitate nici in poze) am vazut-o si cum arata la corp este o femeie inalta si plinuta(asa cum am vazut-o in vis), si i-am zis lui Luminita in vis, ca nu e bine ca sa se contrazica si sa fie razvratita cu mama ei(pentru ca eu am vazut in vis ca ea nu asculta si se contrazicea cu mama ei), ca la Dumnezeu ii place sa ascultam de parinti mai ales daca sunt pocaiti(credinciosi Domnului Isus)... si dupa ce m-am trezit...

-Cand m-am trezit, m-am rugat, am stat m-am gandit si am sunat-o ca sa ii zic visul de mai sus si dupa ce il zic, ea imi zice: ,,Chear in dimineata asta m-am certat cu mama ca ea imi zice sa nu ma machiez'' si eu ii zic: tu dar mama ta e pocaita? ea zice: da. eu ii zic: pai si de ce nu o asculti? ea a incercat sa se scoata... Apoi am incercat sa ii spun ca Domnului ii place sa asculte de mama ei, ca Domnul ne invata sa ascultam de parinti mai ales in cazul in care acestia sunt pocaiti, si credinciosi.
 Apoi ii zic vreau sa te intreb ceva: Mama ta este inalta si plinuta? si ea zice da. Si prin descoperirea asta ce am primit-o pentru mine a fost o minune, si, si pentru ea la fel. Domnul sa lucreze la inima ei si sa o ajute sa renunte la razvratire si neascultare! Amin. 

3.A treia Minune este ca dupa ce am iesit de la scoala am fost la un var de a meu(nepocait inca), si imi zice: Ma mi-am luat o pereche de blugi cu 100 lei, si sti de ce i-am luat ca imi placeau cum sta pe manechin, si mie mi-s largi si numi place cum sta pe mine, si imi zice: probeaza-i vezi tie ti-s buni? Si ii probez si cand i-am luat pe mine erau fixi zici ca erau facuti pentru mine... Si zice no ti-s buni, si zic da ma... iti plac? zic eu: da... da ce vrei pe iei?  ( ca ma asteptam sa imi ceara bani pe ei ) si el imi zice, lasa ma i-ai tu, mai ales cand o vazut ca mi-s fixi... 

 Pentru mine toate lucrurile astea ,,marunte'' care pentru unii li se pare ceva normal, este o Minune sau o Binecuvantare din partea lui Dumnezeu, nu ca as avea vreo-un merit, ca nu am nici unul, ci prin meritele Domnului Isus Hristos... si un pix e o minune atunci cand ai nevoie de el, si un ac este o minune atunci cand ai nevoie de el, este o minune sa pretuim orice lucru mic si simplu mai ales daca vine din Mana Lui Dumnezeu si sa ii multumim si sa ii dam slava Lui Dumnezeu pentru tot ce face bun in viata noastra. Amin. V-am scris aceste randuri spre incurajarea voastra si spre lauda lui Dumnezeu! El lucreaza si astazi! Si prin lucruri simple si prin lucruri minunate, tot ce conteaza este ca noi sa le vedem, ca poate sa fie afara soare si noi sa vedem nori negri si grosi, sau poate sa fie trezire spirituala si noi sa vedem noapte si somn... Doamne Isuse te rog frumos sa ne deschizi ochii la fiecare in parte, si sa ne ajuti sa ne apropiem de Tine, ajuta-ne sa intelegem ca: Tot ce nu zideste, darama! Adica daca ceva nu te zideste te poate darama, cu siguranta! Si orice caine viu este mai bun decat un leu mort. Adica: Orice frate de al nostru oricat de rau si pacatos ar fi este mai bun ca si unul care este in lume si nu il cunoaste pe Dumnezeu! (Ti-ar place ca mai bine sa fie in lume?). Dumnezeu sa aibe mila de noi si sa ne binecuvinteze nu ca am merita-o, ci dupa dragostea si bunatatea Domnului Isus! Ca defapt noi nu meritam nimic, ca daca nu ne-ar fi scos Dumnezeu din lume si din pacat, am fi mai rau ca si oricare om de pe acest pamant strain... 

in continuare vrem sa postim si sa ne rugam pentru: Intelepciune, Pricepere si Tinere de minte, Doamne da-ne la fiecare in parte aceste binecuvantare, ca este o mare binecuvantare sa fi Intelept! Mai mult pretuieste Intelepciunea decat bogatia. Si ce folos ar fi sa ai tot ce vrei chear si mari bogatii daca ai fi neintelept... Cred ca nici un folos! Doamne binecuvinteaza-ne cu Intelepciune, Pricepere si Tinere de minte! Amin.

     AlynLPT - Misiunea Alege Astazi - http://CeAlegi.BlogSpot.Com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince