vineri, 8 februarie 2013

Imi Pasa De Tine - Ciresarii


06.02.2013 Miercuri - Imi Pasa De Tine! 


Am comandat de pe site-ul www.ImiPasaDeTine.Ro - Cd-uri audio cu materialul facut de fratele Vladimir Pustan - Imi Pasa De Tine. Miercuri le-am primit prin colet postal, cd-urile sunt trimise gratuit si se poate comanda de la site-ul de mai sus dar inainte sa comanzi iti recomand sa vezi clipul de mai sus, joi am vorbit cu Ciresarii la telefon si m-au sfatuit ca aceste cd-uri sa le dam la un prieten pe care il cunoastem si sa ne asiguram ca va asculta mesajul, nu doar sa dam la oricine sa ne scapam de CD, si sa il puna sa se adune prafu pe el, sau sa nu asculte mesajul, sau doar sa zicem ca l-am dat, ca asa ce treaba am facut? In primul rand sa ne rugam pentru ele ca Dumnezeu sa lucreze prin ele si sa isi proslaveasca Numele Lui si sa mantuiasca si sa salveze suflete pierdute prin acest Mesaj de pe CD-uri.
 Doamne te rog ca Tu sa lucrezi prin aceste materiale si sa aduci suflete la mantuire! AMIN! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince