marți, 5 februarie 2013

Suflet Ranit - AlynLPT


Domnul Isus a zis: 
Veniti la Mine toti cei truditi si impovarati, si EU va voi da odihna. Matei 11:28

Marti 05.02.2013 pe la ora 17:00 

 Dupa ce am iesit de la scoala, am venit spre casa ma gandeam Doamne la cine sa fac un bine... Si cand am trecut printre blocuri, la gunoiera langa blocul meu era un om in varsta sarac care cauta prin gunoi. Si merg la el si ii zic: 

Alin: ,,Buna ziua! Nu va suparati ce cautati in gunoi?'' 
Feri: ,,Caut de mancare...''
Alin: ,,Pai si ati gasit ceva?''
Feri: ,,Nu uite ca nu am gasit nimic...''
Alin: ,,Pai nu vreti sa veniti pana la mine acasa ca sa va dau ceva de mancare...''
Feri: ,,Nu, ca nu vreau sa deranjez, nu vreau ca sa fac probleme...''
Alin: ,,Nu este nici un deranj, chear va rog frumos sa veniti la mine acasa, uite eu stau chear aici la blocul acesta(aproape de gunoiera)... 

Si Dumnezeu a lucrat si a venit, si m-am bucurat ca a venit... dupa ce i-am dat de mancare, asa bucuros am fost... am simtit ca am facut ceva bun in ziua asta... dupa aceea am stat cu el si am povestit cu el pe scara, l-am intrebat cum il cheama mi-a zis ca Feri, apoi l-am intrebat cati ani are, mi-a zis ca 58 de ani, mi-a zis ca are 2 copii si apoi a inceput sa imi povesteasca viata lui cum 14 ani de zile a facut parte din secta ,,martorii lui Iehova'' si cum toti acesti ani nu l-a intalnit si nu l-a cunoscut pe Dumnezeu in mod personal, i-am zis ca am o parere proasta despre secta ,,martorii lui Iehova'' ca ei nu sunt dupa Biblie, si ei au propria lor biblie si propria lor traducere modificata cum o vrut ei. Si el mi-a zis ca stie, i-am explicat ca sunt falsi si nici macar nu predica Biblia nici Evanghelia, ei predica si vorbesc despre povestile lor de adormit... despre turnu de veghe si alte mizerii de genu. 
   
   Mi-a povestit cum a ajuns in halul in care este acum, avea familie, avea sotie si are 2 copii un baiat si o fata 11 si 9 ani, mi-a spus cum a fost de acord cu sotia lui sa plece in strainatate la munca si cum ea nu s-a mai intors si nu i-a mai pasat de familie, si asa s-a distrut familia lor, a inceput sa sufere, si sa paseasca pe calea celui rau, inaintand prin pacat si  departandu-se tot mai mult in fiecare zi prin alcool si alte unelte de genul ale diavolului...
   I-am zis: ,,Sa stiti ca eu nu va judec, ca daca nu ar avea Dumnezeu mila de mine as putea sa ajung mult mai rau ca si dvs.'' 
   Atunci el a spus tu crezi ca eu nu cred in Dumnezeu, crezi ca nu ma rog Lui? 
                  Dar nu stiu ce sa mai fac in starea in care am ajuns...
     I-am spus: ,,Dar de ce nu va intoarceti la Dumnezeu?''
 si imi zicea: in halul in care sunt, cu hainele astea de pe mine sa vin acolo intre frati, si mi-am dat seama la ce se refera... Venind in haine rele si murdare, si mirosind urat in Bisericile noastre moderne si ,,luxoase'' noi l-am scoate afara si l-am gonii... Pentru ca pentru noi sunt importanti cei imbracati frumos, sa miroasa bine, daca e sa aibe o masina ceva... si drept cu el in fata pe primul rand... 
           Am uitat ce ne invata Isus Hristos in Biblie... 

 *Am uitat ca Isus Hristos a zis: 
,,Veniti la Mine toti cei truditi si impovarati si EU va voi da odihna. - Matei 11:28 <
 Domnul aici s-a referit la TOTI nu doar la cei cu bani, sau la cei imbracati frumos.

 In Biblie scrie: ,,Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe Singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in EL sa nu piara, ci sa aiba Viata Vesnica. Ioan 3:16
 Aici zice despre toti - ORICINE CREDE - chear si un om care umbla prin gunoaie!

Daca de un suflet ca si el nu ne pasa atunci de cine sa ne mai pasa... daca ne uitam la fata omului ca umbla prin gunoi, si ca nu are ce manca, suntem cei mai rai dintre oameni si suntem pe drumul care duce spre pierzare... 

Doamne ajuta-ne sa intelegem asta si ajuta-ne sa ne pese de cei ce pier in fiecare zi se sting si se duc, si nu ne mai pasa de ei... 
Ceea ce vreau sa zic prin acest material este ca oameni ca si Feri au nevoie de noi, ei n-au nevoie de banii nostri, de mancarea noastra, de lucrurile noastre, ei au nevoie defapt de o vorba buna, de incurajari, de bunatate, de acceptare, au nevoie sa stam de vorba cu ei, sa ii ajutam. Doamne ajuta-ne la aceasta! 

 Ceea ce m-a uimit la omul acesta este ca el imi zicea ,,frate'' si eu cand ii ziceam frate vedeam bucuria pe fata lui, in timp ce imi povestea prin ce o trecut ii venea sa planga si se abtinea si cel mai tare m-a impresionat cum sotia lui a plecat in strainatate ca sa o duca mai bine, sa se descurce mai bine, si pentru niste nenorociti de bani s-a distrus o familie, si asa se intampla aproape in fiecare zi din cauza lacomiei si din cauza dorintei de a avea cat mai mult, mai mult, si mai mult...
 inainte sa plece l-am rugat sa ma lase sa ii fac poze si m-am hotarat sa le postez pe site, si apucati-va si vorbiti cu ei, salvatii, rugati-va pentru ei oameni ca si el sunt peste tot in lumea asta, ganditi-va ce om ar putea sa faca Dumnezeu din Feri... 
 - Ceea ce ati putea face pentru Feri este sa incepeti sa va rugati pentru el ca Dumnezeu sa aibe mila de el si sa il salveze, sa il mantuiasca si sa il foloseasca pentru salvarea altora care se afla in starea care e el acum. Cred ca Dumnezeu poate sa faca asta!    ,,Numai Dumnezeu face MINUNI!'' 

   Acest articol este scris pentru Slava lui Dumnezeu si pentru incurajarea voastra de a incepe sa nu va mai uitati la fata omului, ca fiecare om are un suflet in el care striga dupa Dumnezeu! Incepe de azi! - de AlynLPT - Misiunea Alege Astazi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince