miercuri, 13 februarie 2013

Parte din Viata mea - de AlynLPT


Marti 12.02.2013 
  
   Azi mi s-au intamplat Minuni in viata mea! 


Minune! Inainte sa plec la scoala, am primit un email de la Banca ING cu mesajul Reincarcare Cartela Prepray...
      Adica am primit un cod de Reincarcare de 5 euro de la Dumnezeu!
Nu scrie cine a comandat aceasta reincarcare dar Dumnezeu sa binecuvinteze aceea persoana! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

                                REINCARCARE CARTELA 

   Primiti acest mesaj ca urmare a tranzactiei de reincarcare a cartelei de telefon preplatita VODAFONE. 
 Cod de reincarcare cartela VODAFONE: 56953721594700 

Numar de comanda: 455af6cb-74e8-11e2-8ebb-1e66dbf6b745 
 Pentru activarea creditului achizitionat, puteti alege una dintre urmatoarele 3 optiuni: 
Tastati direct pe telefon *144*Codul de reincarcare#, apoi apasati tasta de apel; 
Apelati gratuit 444, apasati tasta 2, pentru "Reincarcare", si urmati instructiunile robotului;
Pentru incarcarea de pe alt telefon decat al dumneavoastra (fix sau mobil), apelati 072.2 04.4444 (gratuit de pe un telefon mobil Vodafone) si urmati instructiunile robotului.

 In cazul in care intampinati probleme, in functie de natura acestora si tipul de incarcare selectat, va rugam sa apelati la una din echipele de suport care va stau la dispozitie...etc

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Apoi am plecat la Scoala... Am impartit cd-uri si calendare la profesorii la care nu le-am dat saptamana trecuta, si i-am provocat sa il asculte ca este foarte tare mesajul de pe cd, un mesaj special de fratele Vladimir Pustan.
Ei au zis ca o sa le asculte, Dumnezeu sa lucreze la inima lor si sa fie cercetati. Dumnezeu sa ii ajute sa se pocaiasca, si sa se intoarca la EL. 
       CD-uri Audio  - Imi Pasa de Tine -   de la Ciresarii 


A doua Minune pe ziua de azi a fost ca pe seara am venit obosit acasa, avand in vedere ca Luni seara am stat pana tarziu sa invat la cursul de la scoala Biblica - Medias, si Marti seara s-a simtit oboseala... si am zis in gandul meu: ,,Azi nu merg la Biserica ca is prea obosit, si decat sa dorm acolo mai bine stau acasa si ma rog, citesc din Biblie, invat...etc 
  Si vorbesc cu sora mea Roxi la telefon si imi zice sa mergem la Biserica la tineret... cand am auzit am zis: ,,Stai sa ma pregatesc, sa ma schimb...'' si m-am pregatit repede si apoi am fugit repede sa ma intalnesc cu ea si cu prietena ei Anca ca sa mergem impreuna la Biserica... Dumnezeu a lucrat ca Roxi si Anca sa vina la Biserica... 
  Si Dumnezeu in seara asta a pregatit si programul de la Biserica ca sa fie altfel decat ca de obicei, a fost un program de rugaciune si marturii, si Dumnezeu a lucrat. Slavit si Marit sa fie Dumnezeu. Cred ca Dumnezeu are un plan de lucrare! 
                        Doamne vino si lucreaza spre slava si lauda Ta! 



------------------------------------------------------------------------------



Luni 11.02.2013  

Azi a fost la mine Adrian, si dupa ce am cantat impreuna spre slava lui Dumnezeu, ,,Tu esti Cel mai Minunat, Raspunsul e la Dumnezeu'', ne-am rugat impreuna pentru cei din lista de post si rugaciune, ca Dumnezeu sa atinga fiecare suflet, sa ii dea Intelepciune, Pricepere, Tinere de minte, un Duh de Rugaciune, Pasiune pentru a-L Sluji pe Domnul Isus Hristos... etc


Doamne Isuse Hristoase te rog sa faci o Minune in viata fiecaruia care tine Post si Rugaciune in Grupul Misiunea Alege Astazi! AMIN! 

---------------------------------------------------------------------------

Duminica 10.02.2013 


 Dupa ce am fost seara la Biserica la Evanghelizare, am fost la o familie din lume(adica nepocaiti - inca) si impreuna cu ei am ascultat cd-ul 
- Imi Pasa de Tine - de Vladimir Pustan, si apoi Dumnezeu m-a ajutat si le-am povestit experiente personale din viata mea prin care Dumnezeu a lucrat cu Semne si Minuni, si am vorbit de influenta demonica care incearca sa sperie oameni, sau de exemplu cand pacatuiesti diavolul are putere asupra ta, mai ales daca nu iti marturisesti pacatele lui Dumnezeu, sau ca diavolul nu pleaca decat atunci cand il mustri vocal (adica cu vocea) NUMAI DUMNEZEU ITI CUNOASTE MINTEA IN INTREGIME,
si o fata din familia aceasta a fost cercetata si a luat-o groaza si frica, si un duh de frica a pus stapanire pe ea, apoi ne-am rugat impreuna si Dumnezeu a eliberato in seara aceea, si un om din lume la rugaciunea aceea a fost cercetat si a plans, cand Dumnezeu lucreaza asa de minunat nu pot decat sa ii dau Slava Lui si Marire Lui! 

 Doamne te rog sa mantuisti acele 3 suflete, sa te descoperi lor, sa le vorbesti sa intri adanc in cercetare si sa aduci viata si mantuire in dreptul lor, Doamne ti incredintez Tie, numai Tu poti sa faci Minuni, numai Tu poti sa Mantuiesti! Te rog Doamne sa lucrezi! Amin! 

------------------------------------------------------------------------

Sambata 09.02.2013 
  Am fost cu Adrian la Biserica la noi, a fost Evanghelizare si Domnul a lucrat!
Ma bucur cand Dumnezeu ma ajuta sa aduc cate un nou suflet in Biserica este o bucurie cand vezi ca te rogi pentru un suflet si tragi de el sa vina in Biserica si cand vezi ca Dumnezeu lucreaza la inima lor iti salta inima de bucurie... 
     Cel ce lucreaza la Inima lor este Isus Hristos, eu tot ce pot sa fac este sa ii aduc in Biserica. Slavit sa fie Dumnezeu care lucreaza minunat, Glorie Domnului Isus!


----------------------------------------------------------------------

Vineri 09.02.2013

Cand am fost la scoala, am luat pliante crestine cu mine de la Misiunea Slujirii Prietenilor, Calendare de la Amec, si Cd-uri ,,Imi Pasa De Tine'' de la Ciresarii, si in ora am avut semnul de bine din partea lui Dumnezeu, apoi am zis profesoarei, v-am adus un cd crestin audio, care este super tare, dar trebuie sa il ascultati, si i l-am dat, si i-am dat si pliante si calendar, si apoi noi trabuia sa scriem... in timp ce noi scriam am vazut ca se apuca sa citeasca pliantele si calendarul.. si in timp ce citeam am vazut ca ii curg lacrimile, a plans, a fost cercetata... si imediat dupa aceasta intamplare a iesit repede din clasa, (probabil ca sa nu ne dam seama ca plange) si m-am bucurat de intamplarea aceasta, a fost o Minune pentru mine... pentru mine tot ce se intampla in viata mea care nu e ceva normal este o Minune! 


Dumnezeu sa salveze sufletul acestei profesoare, EL sa lucreze in viata ei cum nici nu ma gandesc, si nici nu imi imaginez eu... 
Cei care cititi aceste articole, rugati-va si voi pentru aceste suflete si pentru scoala din care eu fac parte, pentru directoare, profesori, pentru toti cei care le-am dat un Calendar Crestin MSP, un CD Audio - Imi Pasa de Tine, Calendar Amec, un Pliant Crestin, Dumnezeu sa lucreze cu putere in scoala asta, sa mantuiasca sufletele, sa le salveze, si sa lucreze in chip minunat! 


Doamne ma predau Tie, si te rog ca Tu sa lucrezi spre slava Ta! 


Toate aceste articole le-am postat pe internet pentru Slava si Gloria lui Dumnezeu, aceste Minuni mi s-au intamplat in viata mea, nu ca as avea vreoun merit, ca nu am nici unul ci prin meritele Domnului Isus Hristos, si vreau sa te incurajez si pe tine,  si prin tine Dumnezeu poate sa lucreze la fel sau chear si mai mult, crede si cheama-L pe EL sa lucreze in viata ta si prin Tine! 

Cu Drag AlynLPT - Misiunea Alege Astazi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince