joi, 14 februarie 2013

Joi 14.02.2013 - Post si Rugaciune!



Am tinut Post si Rugaciune, ca Dumnezeu sa ne deschida ochii si sa ne ajute sa ne intoarcem privirea de la lucrurile lumesti, si lumea asta la EL ca sa ne luminam de bucurie! Am Postit si ne-am rugat unul pentru altul. Marire lui Dumnezeu!


Dumnezeu sa lucreze cu semne si minuni in viata fiecarui suflet! AMIN! 

Prin aceasta va incurajez si pe voi sa intrati in post si rugaciune ca Domnul va lucra in viata dvs cu semne si minuni! Laudat sa fie Domnul! 

   *Azi m-a sunat o sora Maria din Oradea, si mi-a zis ca vrea pliante crestine, ca Domnul sa lucreze si prin ea, si i-am dat nr de telefon de la Misiunea Slujirii Prietenilor, ea vrea ca Domnul sa mantuiasca pe cei din lume, a zis ca are 2 fete care si ele lucreaza pentru Domnul, si ca a intrat in 21 de zile de post pentru trezire! 
   Ce Minunat e Dumnezeu! Cum lucreaza EL cum nu ne asteptam... Marire lui Dumnezeu! Doamne pune in noi dragoste si pasiune pentru lucrarile Tale si pentru cei pierduti ce n-au pe nimeni... Amin! 

   Acest Articol este pentru slava si lauda lui Dumnezeu, si pentru incurajarea altora...
Daca vrei sa intri in post si rugaciune pentru trezire si vrei sa te alaturi noua contacteaza-ma! - www.CeAlegi.BlogSpot.ro   - AlynLPT 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince