vineri, 1 februarie 2013

Vineri 01.02.2013 - Parte din Viata mea


          Vineri 01.02.2013 - 
    Ziua de Post si Rugaciune!


Imi doresc ca Dumnezeu sa faca treziri spirituale prin noi, de aceea azi Vineri, am decis impreuna cu cei din grupul nostru: ,,Misiunea Alege Astazi'' sa tinem o zi de post si rugaciune ca Domnul sa aiba mila de noi si sa ne curateasca, sa ne sfinteasca si sa ne foloseasca pentru EL. Cei din lista de mai jos am tinut post cu ajutorul Domnului Isus Hristos! Cei care am tinut post ne-am rugat unul pentru altul.


Si Dumnezeu astazi a avut mila de noi si ne-a vorbit! Un frate proroc din grupul nostru s-a rugat pentru noi si Dumnezeu ne-a vorbit prin el: 
Am stat inaintea Domnului si Domnul zice asa: ,,Sa strangem randurile, sa facem unitate ca Domnul vrea sa lucreze si sa aduca prinsii de razboi inapoi (adica pe cei ce au plecat in lume), Domnul cere ca noi sa fim in unitate si dragoste si sa ne pazim ca sa nu avem doar o forma de evlavie, pentru ca Dumnezeu vrea inima noastra. Amin!

Apoi Domnul a avut un Cuvant din Biblie pentru fiecare in parte:

2  Timotei 1:6-7


Laudat sa fie Dumnezeu! 
 Glorie lui Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince