sâmbătă, 2 februarie 2013

Sambata 02.02.2013 - Parte din Viata mea



    Zi de Post si Rugaciune! - Va recomand sa cititi cu atentie Psalmul 119. 


Imi doresc ca Dumnezeu sa faca treziri spirituale prin noi, de aceea azi Sambata 02.02.2013, vrem impreuna cu cei din grupul nostru: ,,Misiunea Alege Astazi'' sa tinem post si rugaciune ca Domnul sa aiba mila de noi si sa ne curateasca, sa ne sfinteasca, sa ne foloseasca pentru EL si sa sa ne invredniceasca ca Duminica sa stam la Cina Domnului Isus cu El. Cei din lista de mai jos am tinut post cu ajutorul Domnului Isus Hristos! Cei care am tinut post ne-am rugat unul pentru altul.

 Si am postat si pe blog-uri ca o incurajare pentru voi, totul de pe blogurile noastre sunt spre slava Lui Dumnezeu nu spre lauda noastra, ci spre incurajarea altora! 






     Si Dumnezeu astazi a avut mila de noi si ne-a binecuvantat! Glorie Lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince