vineri, 8 februarie 2013

Minune si Vindecare - AlynLPT


         Marti Seara 05.02.2013, Miercuri 06.02.2013 si Joi 07.02.2013
      Am tinut post cu cei din grupul Misiunii Alege Astazi pentru: 
 Intelepciune, Pricepere si Tinere de Minte! Domnul sa ni le de-a. Amin! 

Cand iti intorci privirile spre EL, te luminezi de bucurie, 
           si nu ti se umple fata de rusine. Psalm 34:5 

Eram in Biserica la noi, si dintr-o data m-am tot gandit pe cine sa mai invit sa tina post cu noi. Post si Rugaciune pentru Intelepciune, Pricepere si Tinere de Minte. 
 Si mi-am amintit ca am numarul de telefon al lui o sora Gabriela din Paroseni jud.HD si am inceput sa ma gandesc sa o sun, si tot a insistat gandurile mele sa o sun, sa o sun, sa o sun... am iesit din Biserica si am sunat-o, (ca sa o invit sa posteasca cu noi) si cand a raspuns am ramas fara cuvinte, avea vocea stinsa si vorbea greu era intr-o stare rea si mi-a zis: Frate Alin eu de Sambata - 02.02.2013 - (adica de 4 zile) sunt la pat, nu am putut sa vin nici la Cina Domnului, m-am imbolnavit de o viroza si nu pot nici sa ma ridic din pat, am scuipat sange si nici sa ma rog, nici sa Citesc Biblia nu pot... dar mi-as dori sa postesc cu voi, dar nu pot... 

 Cand am auzit in ce stare este si cum vorbea mi s-a frant inima, si i-am zis la sora Gabriela ca ne vom ruga pentru ea ca Domnul Isus sa se atinga de ea si sa o vindece! Dupa ce am venit acasa am plans inaintea Domnului si m-am rugat zicand:   
    Doamne, daca mai esti cu noi te rog vindec-o pe sora Gabriela pana maine, te rog Doamne fa-i o Minune, fa-i Minunea aceasta pentru Slava Numelui Tau! 
  Apoi am dat mesaje, am sunat si le-am zis si celorlalti frati si surori din 
   Grupul Misiunii Alege Astazi sa se roage pentru sora Gabriela ca Dumnezeu sa o vindece pana maine, sa faca Domnul minunea asta spre Slava Numelui Sau! 
 Ne-am rugat pentru ea ca Domnul sa aibe mila si sa o vindece, nu ca am avea vreoun merit ca nu avem nici unul, nici un om de pe pamant nu are merite inaintea Domnului si ne-am rugat prin Meritele Domnului Isus Hristos, si in Numele Lui!

A doua zi dimineata - Miercuri 06.02.2013
 Dupa ce m-am trezit, m-am rugat... si apoi am simtit sa o sun...
Si o sun si ii zic Pacea Domnului sora! Ce faceti, cum va simtiti? Si Minunea este ca ea cu o voce vioaie imi spune: Slava Domnului! Astazi m-am ridicat din pat, si am putut sa ma rog si sa citesc din Biblie! Cand am auzit imi venea sa sar in sus de bucurie, m-am bucurat si dupa ce am terminat sa vorbesc cu sora la telefon, am inceput sa sun si sa dau mesaje celor din grupul nostru ca sa se bucure si ei de Minunea aceasta minunata pe care Dumnezeu a facut-o sa isi arate bunatatea Lui cea mare! Slava si Glorie Lui Dumnezeu ca EL merita toata lauda si toata gloria! 

A treia zi - Joi 07.02.2013 
Sora Gabriela a venit la Biserica! Cand am vazut-o in Biserica am inceput sa tresalt de bucurie imi venea sa strig in gura mare ce mare e Domnul Isus si ce mari Minuni face EL! Mare-i Puterea lui Dumnezeu, si Mari sunt Minunile Lui! 
 Slavit sa fie Domnul EL merita toata slava si gloria EL merita inchinare si ascultare ca numai EL e Vrednic, numai EL e Minunat! Slava Lui Dumnezeu! 


 Aceasta Minune am scriso spre Slava lui Dumnezeu si pentru incurajarea voastra sa va rugati pentru cei in suferinta, pentru ca Domnul Isus Hristos face Minuni si astazi, si in zilele noastre! Glorie Lui Dumnezeu! 
              

       AlynLPT - Misiunea Alege Astazi - http://CeAlegi.BlogSpot.Com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince