joi, 28 februarie 2013

Parte din Viata mea de AlynLPT



                    Dar mie, Tu-mi dai puterea bivolului, 
          si m-ai stropit cu undelemn proaspat. Psalm 90:10

Duminica 24.02.2013 M-am trezit de dimineata si eram frant, obosit, si slabit.
In ziua asta satana vreia ca sa nu merg la Biserica, dar Isus Hristos a biruit Aleluia! Cum m-am trezit si eram frant am inceput sa ma rog Doamne ajuta-ma sa merg la Biserica, daca Tu nu ma vei ajuta eu nu sunt instare sa merg sunt prea obosit, Doamne daca nu ma ajuti voi dormi in continuare.
    Si Dumnezeu a revarsat peste mine Puterea si Energia Duhului Sfant... 
  M-am ridicat, si am zis: ,,satana sa vezi ca azi nu numai ca merg la Biserica dar i-au si pliante cu mine, si nu i-au putine si iau 400-500 numa asa sa vezi ca Isus Hristos este Domnul meu si EL ma va ajuta sa le impart pe toate si asa a si facut Domnul nostru Isus Hristos, Marire lui Dumnezeu! 
 M-am imbracat si am plecat la Filadelfia-Petrosani, am luat si calendare MSP cu versete cu mine, Pe microbuz spre Petrosani i-am dat calendar MSP 2013 cu versete si soferu de microbuz, pe drum am simtit ca nu voi fi instare sa impart toate tractatele(pliantele) crestine, avand in vedere oboseala pe care o simteam, si care s-a strans in ultimele zile, dar cand eram mai frant si ziceam sunt frant numai rezist...
 Dumnezeu m-a ajutat si mi-a trimis o incurajare EL mi-a dat ,,Puterea Bivolului si Undelemn proaspat'' cum zice in Psalm 90:10 si dupa ce am iesit de la Biserica intre 12:00-15:00 am impartit 400-500 de Pliante de la Misiunea Slujirii Prietenilor cu care suntem parteneri. V-am zis asta pentru a va incuraja ca Domnul Isus Hristos iti poate da energie si putere chear si atunci cand simti ca numai poti inainta, numai poti sa continui. EL te umple cu Puterea Duhului Sfant si doar prin EL poti fi viu! 
   Mai jos bag niste poze cu lucrarea pe care Dumnezeu m-a ajutat sa o fac in ziua asta, unii vor zice ,,O! Dar ce o fost asa greu sa imparti niste pliante crestine?'' A fost din cauza luptei spirituale pe care o duci in timp ce o faci, daca o faci cu inima deschisa si cu draga inima. 








  












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Binecuvantarea sau Blestem de Derek Prince